Struktura organizacyjna
Data publikacji 16.09.2020
Strukturę organizacyjną i tryb kierowania oraz zadania komórek organizacyjnych określa Regulamin Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu. Ustala się następującą strukturę organizacyjną Komendy:
Kierownictwo Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu:
- Komendant Miejski Policji w Wałbrzychu
- I Zastępca Komendanta Miejskiego Policji w Wałbrzychu nadzorujący służbę kryminalną
- Zastępca Komendanta Miejskiego Policji w Wałbrzychu nadzorujący służbę prewencji
Komórki organizacyjne Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu:
- Wydział Kryminalny
- Wydział Dochodzeniowo-Śledczy
- Wydział do walki z Przestępczością Gospodarczą
- Wydział Prewencji
- Wydział Ruchu Drogowego
- Zespół Kontroli
- Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
- Zespół Komunikacji Społecznej
- Wydział Kadr i Szkolenia i Prezydialny
- Wydział Wspomagający
- Jednoosobowe Stanowisko do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
W skład Komendy wchodzą następujące jednostki organizacyjne:
- Komisariat Policji I w Wałbrzychu z siedzibą w Szczawnie-Zdroju
- Komisariat Policji II w Wałbrzychu
- Komisariat Policji w Boguszowie-Gorcach
- Komisariat Policji w Głuszycy
W skład Komisariatu Policji w Boguszowie-Gorcach wchodzi następująca komórka organizacyjna:
- Posterunek Policji w Mieroszowie