Praca na stanowiskach cywilnych - Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu

Praca na stanowiskach cywilnych

Praca na stanowiskach cywilnych

Data publikacji 16.09.2020

Informacje dotyczące rekrutacji na stanowiska cywilne:

Wydział Kadr i Szkolenia i Prezydialny realizuje zadania w zakresie polityki etatowo-kadrowej Komendanta Miejskiego Policji w Wałbrzychu przez:

  1. Postępowania kwalifikacyjne w stosunku do pracy na stanowiska w korpusie służby cywilnej Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu.
  2. Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy zamieszczane są w Biuletynie Służby Cywilnej oraz na stronach internetowych Departamentu Służby Cywilnej w zakładce Praca w Służbie Cywilnej oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej KMP Wałbrzych.
  3. Zatrudnianie pracowników niebędących członkami korpusu służby - na stanowiska pomocnicze, robotnicze i obsługi.

Telefon: 47 87 512 07

Przepisy prawne :

  • Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 1998 r. nr 21, poz. 94 ze zm.)
  • Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z dnia 22 sierpnia 2014 r. poz. 1111 ze zm.)
  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej (Dz. U. Poz. 125)
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 02 lutego 2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek ( Dz. U. nr 27, poz.134 ze zm.)
Powrót na górę strony